Verzenden en retourneren

Verzending binnen Nederland

We doen altijd ons best om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Daarom verzenden wij alle zendingen met POST NL binnen Nederland.

Door middel van een Track & Trace code kunt u uw zending eenvoudig volgen.

Leveringen duren tot 2-3 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst, vaak zijn ze sneller.

Mocht uw zending niet binnen deze termijn zijn ontvangen, neem dan contact met ons op via info@nolson.nl.

Betaling en retourzendingen

= OF =

Zijn de door u bestelde en ontvangen artikelen niet naar uw wens, of bent u van gedachten veranderd? Bij NØLSON kunt u de gekochte producten binnen 14 dagen na ontvangstdatum retourneren.

Volg deze eenvoudige stappen voor het retourneren van artikelen:

  1. Bezoek het Retourportaal of download het Retourformulier.
  2. Vul het formulier in.
  3. Het portaal zal u een retourformulier presenteren, print dat uit.
  4. Voeg het retourformulier bij het artikel dat u naar ons terugstuurt.
  5. Stuur het artikel terug in de originele NØLSON verpakking.
  6. Verpak het artikel in de oorspronkelijk geleverde verpakking.
  7. Dek uw eigen adresgegevens af met het etiket van de door u gekozen vervoerder. Zorg ervoor dat het pakket goed gesloten is.
  8. Beschadig of schrijf niet op de verpakking/doos
  9. Voor het retourneren van jouw NØLSON artikelen rekenen wij een bedrag van €2,99 voor alle retour zendingen binnen NL. Dit bedrag van €2,99 zal in rekening gebracht worden zodra jij jouw retourzending aanmeldt binnen ons retour portaal. Dit gereduceerde tarief geldt alleen wanneer je jouw retour laat versturen via ons retour portaal. Wanneer je met een andere vervoerder wenst te retourneren, zijn de volledige directe kosten voor het retourneren voor jouw eigen rekening. Voor internationale retourzendingen kunnen normale verzendkosten van toepassing zijn op uw zending.
  10. Stap 1: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Wanneer je geen retourformulier toevoegt, kan jouw retour helaas niet verwerkt worden.
    Stap 2: Plak de retoursticker op de verpakking van de doos. *Let op het milieu: Plak de retour sticker niet direct op de doos, schrijf niet op de doos, beschadig de doos NIET. Deze doos kan namelijk hergebruikt worden. Zorg ervoor dat er geen andere adressen meer zichtbaar zijn om verwarring bij de vervoerder te voorkomen.
    Stap 3: Lever de doos in bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt.
    Stap 4: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.

U ontvangt een bevestigingsmail nadat de vervoerder uw geretourneerde artikelen heeft ontvangen en nadat NØLSON de geretourneerde artikel(en) heeft ontvangen.

Artikelen ruilen

Ruilen van onze producten is mogelijk. Ruilen is alleen mogelijk als de producten niet zijn gebruikt, gewassen of gedragen. Wil je een artikel ruilen voor een soortgelijk artikel in een andere maat of kleur, stuur het artikel dan terug met het volledig ingevulde retourformulier en geef duidelijk aan welk artikel je wilt ruilen.

Als u vragen heeft over een terugbetaling, neem dan hieronder contact met ons op of via: info@nolson.nl.

U kunt onze algemene voorwaarden hier lezen.

Retourvoorwaarden

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op het retourneren van artikelen:

  • Artikelen die gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden.
  • Beschadig de doos niet en schrijf er niet op.
  • Artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met het label of de sticker er nog aan.
  • Het retourformulier dient volledig en correct te worden ingevuld en bij de geretourneerde artikelen te worden bijgesloten.

NØLSON kan een vergoeding vragen voor artikelen die beschadigd zijn.

Terugbetalingen, per betaalmethode

Als je artikelen hebt geretourneerd, wordt het aankoopbedrag teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het bestellen. Zie hieronder voor meer informatie:

  • Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch binnen 1 tot 4 weken teruggestort op uw creditcardrekening.
  • PayPal: verwerkt automatisch terugbetalingen.
  • Bancontact/Mister Cash: het bedrag wordt binnen 2 werkdagen teruggestort op de betreffende rekening.
  • SOFORT Banking: het bedrag wordt binnen 4 werkdagen teruggestort op de rekening.
  • Giropay: het bedrag wordt binnen 2 tot 4 werkdagen teruggestort op de rekening.
  • iDeal: het bedrag wordt binnen 2 werkdagen op de rekening teruggestort.

 

Geen antwoord gevonden? Neem contact met ons op!

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

+31(0)6 488 206 36
Maandag - Zondag 10:00 - 18:00

info@nolson.nl
We antwoorden meestal binnen een uur

delivery

Gratis dezelfde dag verzonden

Geniet van gratis levering de volgende dag voor alle bestellingen boven € 80 in Nederland

cash

Gratis 30 dagen retour in onze fysieke winkel

Niet tevreden met onze producten? Ontvang je geld terug.

Alleen de beste kwaliteit

Al onze producten zijn met liefde & zorg gemaakt van hoogwaardige stoffen!

like-1

Klanten geven ons 4.9/5

We hebben bijna 250 positieve recensies verzameld op Google Shopping. Bewijs.

Over NØLSON

Het merk NØLSON is opgericht in het begin van 2016. Wij ondervonden op dat moment een probleem, want waar vind je een hoge kwaliteit shirt voor een eerlijke prijs? Met deze gedachte hebben wij het perfecte shirt gecreëerd voor de vormgevers van deze generatie. Al onze producten worden met zorg en liefde met de hand gemaakt in het NØLSON atelier. Onze missie om het perfecte overhemd te creëren begon met het combineren van traditioneel vakmanschap met een modern en strak Scandinavisch design. Deze geweldige combinatie heeft geresulteerd in een overhemd gemaakt van de fijnste katoenen stoffen, uitzonderlijk vakmanschap en puur design.

Nieuw binnen

Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.